Zásilkovna

Zásilkovna

zásilkovna

Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 2 500 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle. Touto cestou zasíláme zboží i my.

Snadné objednání

Rychlé doručení

Vyzvednutí na pobočce

Jak funguje zásilkovna

Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.

Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 2 500 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje levně do dvou dnů. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.

Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.

otázky a odpovědi

Zásilkovna je služba zaměřená zejména na doručování menších a lehčích balíků. 

Rozměry standardní zásilky:

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50 × 40 × 30 cm)
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm

V Zásilkovně činí standardní doba úschovy 7 dní. Pokud předem víte, že si zásilku nestihnete vyzvednout, můžete si úschovu před uplynutím původní 7denní lhůty prodloužit na 21 dní.

  1. O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat.
  2. Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci) heslo pro vydání zásilky. Pokud si nestíháte zboží vyzvednout během 7 dnů, můžete pomocí odpovědní SMS nebo aplikace Sledování zásilky lhůtu prodloužit až na 21 dní.
  3. Heslo použijte na pobočce Zásilkovny, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. V Zásilkovně po vás nechtějí občanský ani jiný průkaz.

Pokud máte dotazy ohledně své zásilky, která je již v přepravě Zásilkovny, můžete se podívat, zda vám je nezodpoví služba Sledování zásilky.

Pokud i přesto potřebujete poradit, zákaznický servis Zásilkovny kontaktujte jedním z následujících způsobů, k dispozici je vám od pondělí od pátku od 8:00 do 18:00.

    • E-mail: info@zasilkovna.cz
    • Telefon: +420 216 216 516